ebok 1

 

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta

Tarnowskich Wodociągów Spółka z o.o.

1. INFORMACJE OGÓLNE

e-BOK - Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta umożliwia:

  • w prosty i wygodny sposób kontrolowanie należności za usługi dostawy wody i/lub odprowadzania ścieków (datę wystawienia faktury, termin jej płatności, historię rachunków oraz aktualny stan konta);
  • podanie stanu wodomierza i sprawdzenie odczytów za okres ostatnich 24 miesięcy;
  • sprawdzenie daty zawarcia umowy, jej numeru oraz numeru wodomierza przyporządkowanego do umowy); 
  • aktywację usługi e-FAKTURA przez wyrażenie zgody;
  • wysyłanie formularzy wniosków w zakładce WNIOSKI oraz kontrolę stanu rozpoczętych spraw
UWAGA! Dostęp do eBOK jest możliwy wyłącznie dla klientów posiadających podpisaną z nami umowę na dostawę wody i/lub odprowadzanie ścieków.

 

2. JAK założyć konto w e-BOK?

  1. Wejdź na stronę internetową https://ebok.tw.tarnow.pl;
  2. Kliknij przycisk "zarejestruj się";
  3. Podaj w formularzu zgłoszeniowym wymangane pola: PESEL lub NIP, Kod nabywcy, Nazwa nabywcy, Adres nabywcy, Twój adres e-mail  oraz ustaw bezpieczne hasło - minimum 8 znaków w tym przynajmniej jedna duża litera, jedna mała litera cyfra i znak specjalny($%^&*...);
    Rejestracja powiedzie się jeżeli Tarnowskie Wodociągi sp z o.o. posiada twój NIP lub PESEL. W przeciwnym wypadku skontaktuj sie z BOK;
  4. Zapoznaj się z treścią "Regulamin Elektronicznego Biura Obsługi Klienta" ( załącznik);
  5. Kliknij "Akceptuję regulamin ".
  6. Jeżeli rejestracja powiedzie się, na adres e-mail podany podczas rejestracji zostanie wysłany link aktywacyjny. Aktywuj konto klikając w przesłany link;
  7. O zaakceptowaniu Twojego wniosku  rejestracyjnego przez pracownika Tarnowskich Wodociągów Sp z o.o. zostaniesz poinformowany kolejnym e-mailem

 

UWAGA! Celem bezpiecznego przejścia przez proces rejestracji na podany adres e-mail wyślemy 2 wiadomości:
1. wiadomość o tytule „Aktywacja konta” – w treści będzie link aktywacyjny, który należy kliknąć;
2. wiadomość o tytule „Aktywacja konta” – wiadomość potwierdzająca prawidłową aktywacje konta.
Zalogowanie do e-BOK będzie możliwe dopiero po otrzymaniu drugiej wiadomości e-mail. 

3. eBOK - dla administratorów i zarządców nieruchomości

Jeżeli jesteś administratorem lub zarządcą nieruchomości po wypełnieniu wniosku rejestracyjnego i aktywacji konta eBOK skontaktuj się osobiście z pracownikiem BOK. Jako administrator za pomocą jednego konta możesz obsługiwać wiele nieruchomości. Możesz też upoważnić inną osobę do dostępu do danych wybranej nieruchomości we wskazanym przez Ciebie zakresie.